2011 ett oskrivet blad!

Hej o välkomna!!

Har som du kanske ser haft denna blogg igång en snabbsväng för något år sen men kom nu idag på att vafan man kanske ska skaka liv i den igen!

Inget direkt mål om ämne el så på bloggen utan bara ett sätt att dela med sig av vad som händer i familjen Boman/Carlsson.

Kommer väl att försöka skriva en del om min resa gällande BRCA1, en bröstcancergen som jag är bärare av och även mitt uppe i gällande operationer, komplikationer o förhoppningar om att en dag känna att risken är borta att genetiskt drabbas av just cancer.

En operationshistoria och erfarenheter kommer komma inom snar framtid oxå då ja själv upptäckt att infon e rätt begränsad inom ämnet.

Men i huvudsak så kommer vardagliga händelser spegla bloggen o idag e d ju den fösta dagen på 2011. Just nu sitter jag med sonen i soffan o kollar på Trolltyg i tomteskogen. Simon e lite seg idag men kanske helt förståligt då han körde vaket från kl 09,10 till 01,30 inatt, o idag har han haft en utedag o nyss kommit in snöig o röd om kinderna!! Själv har jag varit ute en stund men sen så blev d in o vila då kroppen sa ifrån.
Sambon har fått städdille o stökar runt i köket me rengöringsmedel o trasor, lär väl va välpolerat där när man kommer in. Till kvällen ska vi äta Kragstagulasch me ris! *mumma* men sen kommer nog soffan få vara avslutet på en bra start 2011.

Gårdagen blev så lugn den bara kan bli, jag var inne på operation i onsdags så vi valde att köra nyårsmidda själva här hemma och sen efter d åkte vi till våra kära vänner madde o niklas i täby för att spela spel o kolla raketer! 

Nee nu somnade grabben ion så nu e d bara hålla koll på klockan så han inte sover för länge för då e d kört o få upp han samt att d blir kört me nattningen ikväll!!

Så då va 1:a inläggen skrivet o fler hoppas ja på!!

//nettski

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0