förkylningstider

ja ni mina vänner.....tänkte bara dela me mig av min erfarenhet av en förkylning som i sig inte va så illa men som inte ville gå över....
d va nu innan sommarn som d hände.....ja hade en vanlig halvjobbig förkylning som man har typ 14 ggr pr år......men den här hade tydligen några fina baskelusker i sig som ville åt mina bihålor......
ja vakna kl 2 en natt av att ja trodde huvet skulle sprängas......o efter mycke om o men så kom ja in på karolinska o fick sitta o vänta i 4,5 timmar.....när ja slutligen kom in så konstatera man att att ja hade 263 i sänka som i vanliga fall ska ligga på mellan 3-12.....så ja hade en raketfin infektion i kroppen o lite halvfeber o så......blev inlagd direkt o fick ligga inne över helgen på antibiotika.....tänkte dela me mig av en bild på hur man kan se ut me lite bihåleinflamation!!   till saken hör att ja inte ens va förkyld när d slog till som värst!




sååå va rädda om er när frkylningn slår till....tro mig ja e på tokvakt för att inte råka ut om detta igen.....har aldrig trott att man kan känna d så som ja gjorde....kändes som att huvet bara skulle poffa.....

kramsikram nettalainen und simpan!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ehh... är du säker på att det där är du????

2008-09-08 @ 16:15:01
URL: http://sandraisa.blogg.se/
Postat av: netan

ja tyvärr sandra så e ju fallet så....men visst fan ser d galet ut??

2008-09-08 @ 17:09:14
Postat av: Sandra

helt sjukt galet!!!

=)

2008-09-08 @ 18:14:35
URL: http://sandraisa.blogg.se/
Postat av: Jenny J

Shit,ja där kan man snacka om att du är svullen i ansiktet!!

2008-09-09 @ 11:43:13
URL: http://thegirlwho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0